Hanoi in het water

7 september 2012 - Hanoi, Vietnam

Hallo,

Vanmorgen waren we met goede moed, tegen onze jetlag in, op gestaan, want wij wilden op de motor naar de parfum pagode gaan. Na het ontbijt bleek echter dat het regende en volgens de mensen in het hotel bleef het dat ook nog wel even doen :( Dat betekende plannen omgooien want 60 km heen en terug op de motor in de regen leek ons geen pretje!

We zijn dus maar begonnen met een oud Vietnamees huis te bekijken, een echte Vietnamese koffie en thee te drinken en daarna naar de tempel van Den Ngic Son, die op een eiladje in het meer ligt. Daarna zijn we rustig naar het militair museum gelopen. Een heel cultureel dagje dus! Dat hebben we net dus maar afgesloten door lekker niet cultureel op een terras te zitten.

Het is hier inmiddels kwart over 12 en morgen worden we om half 8 opgehaald voor de cruise door Halong Bay. Daar hebben we vast geen Wifi, dus als we zaterdag weer terugkomen volgen de foto's en de verdere verhalen!

Groetjes Han en Laura

1. Ma van der Weijden:
    7 september 2012
    Hallo witte rijst eters i.p.v. wittebrood.

Wat ontzettend leuk om zo met jullie reis mee te kunnen genieten.
    Jammer van de motorreis, die regen is vervelender.
    Wat zullen jullie genieten en veel zien van Vietnam.
    Die foto van dat vietnammeesse meissie, fruitdraagster met hoedje is ook leuk.
    En die van dat jochie in het kleuterstoeltje, mogen ze daar wel zo jong al alcohol drinken?
    Op naar de cruisse, nog hele fijne dagen.
    Liefs van ons.
  2. Sytse en Sharon:
    8 september 2012
    Hai hai, wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Wat een maf volk ha ha met die gekke mini terrassen! Genietse!
    Liefs van ons