Hoi An

9 september 2012 - Hoi An, Vietnam

Hallo,

Na een lekker relaxte ochtend zijn we vanmiddag naar Da Nang gevlogen. Daar hebben we een taxi genomen naar Hoi An. In Hanoi was ons opgevallen dat er zo weinig ongelukken gebeuren, (en dat verwijl
iedereen en alles door elkaar heen scheurt) maar onderweg naar het hotel werd er toch iemand helemaal onder bloed van de straat getild. Niet zo'n fijn gezicht dus!
De taxichauffeur was op een gegeven moment verdwaald dus zijn neefje moest erbij komen om te laten zien waar we heen moesten. Gelukkig eindelijk iemand waar we normaal Engels mee konden praten.

Ook het hotel waar we nu zitten is erg mooi. Dit keer met zwembad, maar helaas stinkt het in de openbare ruimtes wel erg!

Hoi An is echt een heel andere stad als Hanoi. Het ligt aan een rivier die 's avonds helemaal verlicht word met lampionnen. De straten zijn veel breder en het verkeer veel rustiger en het is toeristischer waardoor wij het tot nu toe iets minder leuk vinden als Hanoi.

Het stikt hier echt van de kleermakers. We hebben net allebei een paar maatschoenen besteld. We kunnen ze morgen halen dus we zijn benieuwd!

We vinden jullie reacties allemaal heel leuk! Danny, die vis met die piemel op zijn kop zit in de mekong delta daar zijn we nog niet, dus even geduld! Oja en Harmen, bedankt voor de les 'eten met stokjes', we hebben het vandaag voor het eerst nodig gehad! Maar nee, nog steeds geen rijst ( joehoe) dus we hebben nog steeds wittebroodsweken :)

Groetjes Han en Laura

1. Han en Laura:
    9 september 2012
    Bedankt voor jullie mooie berichten. Wat we wel willen weten hoe de temperateur daar is? Misschien we net zo hoog als hier nu. 29 graden. Is Han weer helemal beter? Zoja, dan gaan jullie vast nog een rondje op een motor. Veel plezier verder en tot horens