Motor rijden

11 september 2012 - Hoi An, Vietnam

Hallo,

Zoals we gister al hadden verteld wilden we vandaag een motor huren. Alleen toen we wakker werden regende het weer! We baalden dus enorm en waren al over een plan b aan het denken, maar gelukkig was het na het ontbijt droog met een stralende lucht!

Op zoek naar een motorverhuur liepen we een excursieburootje binnen. We legden uit wat we wilden en het meisje liep de straat op en begon iets te roepen. Uit het niets kwam een oude man die ons 150000 dong vroeg (6 euro) en ons 2 helmen en zijn scooter gaf. Hij vroeg nog even hoe ons hotel heet, maar met ons antwoord 'iets met een 3' was hij al tevreden. Geen borg, geen creditcard, geen rijbewijs, niets nodig verder!

Omdat Laura gisteren nog een jurkje had gekocht moesten we eerst even langs die winkel om te passen. Haha, een trouwjurk kopen is er niks bij! Leuk zo'n stad waar ze alles kunnen maken wat je wil!
Daarna zijn we viavia naar het strand gereden. Heel erg leuk om zo wat meer van Vietnam te zien! Het strand was heerlijk rustig en de zee heel lekker warm. Aan het einde van de middag zijn we viavia weer terug gereden en toen konden we het jurkje ophalen.
Wij waren tevreden over het resultaat maar de dames van de winkel niet, dus ze wilden nog wat aanpassingen doen. Wij zijn dus eerst maar wat gaan eten en nog een keer na de spa geweest (het is zo lekker goedkoop). Nu hebben we net eindelijk het jurkje gehaald en zitten we in een bar een biertje te drinken. Dit land is echt een Wi-Fi walhalla :)

Morgen vliegen we naar palmeiland, we weten niet of we daar ook Wi-Fi hebben, maar dat merken jullie vanzelf.

Groetjes Han en Laura

1. Willem en mar:
    11 september 2012
    Klinkt heerlijk allemaal! Blijf genieten! @Laura, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt, doe eens een foto van (jou in) dat jurkje ;-) groetjes van Mar en natuurlijk ook van Willem en Abel